10.11.03

Oeh, vahel ma kohe kadestan inimesi, kes suudavad oma laua korras hoida. Mul on sellest ajast peale, kui mul üldse isiklik kirjutuslaud on olnud, see alati sassis olnud. Vaba on umbes 30X30 cm laik, kus saab natuke kirjutada. No tänapäeval on see laik horisontaalis pisut pikem ja vertikaalis pisut lühem - et klaviatuur ära mahuks.

Samas kaasnevad sassis lauaga oma mõnud: nt võib seda aeg-ajalt koristades leida väga huvitavaid asju. Otsisin täna kääre, sest kõik ma-ei-tea-mitu paari olid jäljetult kadunud. Ikka on kadunud, aga see-eest leidsin: kaks Ilmar Trulli luuletust (Ekspressi telekavast välja lõigatud), ühe rohelise mänguauto, ühe kollase (!) flopi (kirjaga VIST KATKI), ristpeakruvikeeraja, kaks kirsikivi (huvitav, mis ajast need on?). Ja loomulikult kümnete kaupa märkmepabereid, igaühel mingi (kunagi tähtis tundunud) tähtis asi kirjas. Nii näiteks 3-4 lipikut, kuhu oli kirjutatud "Kirjuta Akadeemiasse artikkel" :-) Ja terve pakike lipikuid Brassensi laulude pealkirjadega. Ma luban, et ei hakka kunagi korralikuks.