31.7.04

VLADIMIR:
Did you ever read the Bible?
ESTRAGON:
The Bible . . . (He reflects.) I must have taken a look at it.
VLADIMIR:
Do you remember the Gospels?
ESTRAGON:
I remember the maps of the Holy Land. Coloured they were. Very pretty. The Dead Sea was pale blue. The very look of it made me thirsty. That's where we'll go, I used to say, that's where we'll go for our honeymoon. We'll swim. We'll be happy.
VLADIMIR:
You should have been a poet.
ESTRAGON:
I was. (Gesture towards his rags.) Isn't that obvious?
Silence.

Eileõhtuse "Waiting for Godot" (ETV, Michael Lindsay-Hoggi filmiversioon 2000. aastast) järelmõjuna. Jah, ma nägin seda esimest korda. Rohumaa lavastust vaataks küll. ETV kasutas subtiitrites Aino Pärsimäe (-mägi?) tõlget 1973. aastast. Ma ei ole eestikeelset tervikteksti lugenud, aga mu meelest ei langenud see originaaliga kohati kokku. Vähemalt detailide osas. Ma naudin alati detaile.
Ingliskeelne tekst siit.