18.3.05

Postkasti tuli listikiri, mis palus "kulutada paar minutit väikese küsimustiku täitmiseks" aadressil http://www.stransit.net/andme/. Küsimustik on ilmselgelt koostatud venelase poolt ja sisaldab väga veidraid variante, nt uurin korterit. Punktile "Koos Teiega elavad" saab vastata Ainult tüdrukud, Ainult poisid või Nii tüdrukud, kuid ka poisid. Oma elukohta võib iseloomustada lausega Asjad ei ole kohtadel, aga korter on 'stiriliseeritud'! Punktis "Kirjeldage, palun, oma eluviis!" on antud ka näide, kuidas peaks kirjutama:

Näide:
Mina olen programmeerija. Kui pärast ülikooli koju tulen ja sisenen oma tuppa, siis kohe näen igasuguseid mittevajalikke asju, mida ammu oli vaja juba prügikasti visata. Täna tuleb koristada,- mõtlen mina. Ja siis näen teda - oma arvutit! Kõik lõpetab minu jaoks eksisteerima. Istun tema taga ja töötan, töötan, töötan... Kõrval, laual, voodil ja põrandal on palju igasuguseid raamatuid ja vihikuid; heliplaate on ka palju, sest mulle meeldib tööprotsessis muusikat kuulata.

Oh! Ja kõik on päikega koos!