26.10.07

Hauru no ugoku shiro

Rohkem endale meenutuseks: pühapäeval, 28. oktoobril kell 11.10 näitab ETV jälle midagi Hayao Miyazakilt, nimelt tema 2004. aasta filmi "Howli rändav kindlus". EE telekava annab sellele nädala filmi staatuse ning kolm tärni nii taiese, huumori, märuli, põnevuse kui tunnete vallas, lisaks kaks tärni erootikat. Ja nad teavad, millest räägivad.


Minu Miyazaki-vaimustus algas augustis 2003, kui ma esimest korda seda nime kuulsin. ETV näitas siis "Printsess Mononoket". Ja samal ajal oli kinos jooksmas "Vaimudest viidud" ("Sen to Chihiro no kamikakushi"). K. saatis mulle meili, lisades "Väga tähtis/tähtsusetu info (olenevalt vaatepunktist)". Osutus väga tähtsaks. Nii tähtsaks, et ma olen nüüdseks näinud peaaegu kõiki Studio Ghibli filme, ka neid, mille autoriks ei ole Miyazaki. (Aga kaasa on ta löönud vist küll kõigi juures.) Ja enamik neist on mul arvutis/plaadil. Ükskord ostan kõigist originaalid. Sest seda maailma tahan mina oma lastele näidata. Igas vanuses.