5.10.07

Crescat!

Ehk siis kasvagu veel natuke see ülikool (aga eriti rahvusringhääling). 400. aastapäevaks võib-olla suudetakse teha film, mille esimene ots ei oleks nagu ülekanne Vormel-1 juhikabiinist. Võib-olla suudetakse mitte kahel päeval järjest teleülekandega bambusesse panna. Võib-olla suudetakse rektori sõnavõttu mitte intervjuuga sisse sõita. Võib-olla suudetakse müsteeriumi heli ülekandes paika timmida. Võib-olla suudetakse galakontserdi esimese osa lõppu ka näidata. Võib-olla suudetakse rektori nimi õigesti öelda. Ja võib-olla suudetakse viiretakkad ja kaerajaanid siiski laulu- ja tantsupeole jätta.

Ja neljapäevase rongkäigu-ülekande juurde tahaks öelda, et vähemasti korporandid võiksid Gaudeamuse sõnu teada, mitte samal ajal tekliäärt mudides itsitada.

Aga et positiivsema noodiga lõpetada, parafraseeriksin Chalice'i: "mu inimesed minu rahvas mu seltskond / mu inimesed siin seal k6ikjal / igalpool / mu inimesed minu ylikool!"